סוגי חיסונים לכלב

הכלב הוא ידידו הטוב של האדם וכחברים הכי טובים שלו, עלינו לדאוג לבריאותו ולמנוע תחלואה באמצעות הנשק הטוב ביותר שקיים בארסנל הרפואי שלנו – החיסונים. חיסונים לכלב מהווים הכרח שכן בלעדיהם הכלב שלנו יהיה חשוף למחלות אשר לבטח יפגעו באיכות ומשך חייו כמו גם שחלק ממחלות אלה עלולות לפגוע גם בנו בצורה קטלנית. במרפאה הווטרינרית בהנהלתו של נעם רונן תוכלו לחסן את כלביכם ולקבל את כל השירותים הווטרינריים תחת קורת גג אחת.

פרוטוקול חיסונים לכלב

תועלת החיסון היא כפולה- אישית (למחוסן עצמו) אך גם לכלל האוכלוסייה, שכן מניעת המחלות באינדיבידואל מונעת התפתחות של מקרי מגיפה חמורים. גם חיסונים לכלב ניתנים מסיבות אלה ובדיוק כמו אצל האדם, גם הווטרינריה קבעה פרוטוקול מסודר למתן החיסונים הבאים:
•    4-5 שבועות – חיסון DP (כנגד פרוו וכלבלבת)
•    7 שבועות- טיפול כנגד תולעים וחיסון משושה.
•    10 שבועות – מנה משלימה של החיסון המשושה וטיפול נוסף כנגד תולעים.
•    12 שבועות – חיסון כלבת. בגיל זה מותקן שבב תת עורי אשר נושא את המידע אודות שגרת חיסוני הכלבת של הכלב.

חיסונים לכלב
ניתנים החל מהיות הכלב גור צעיר ע"פ הפרוטוקול שלהנ"ל כאשר גם בבגרותו ימשיך הכלב לקבל מדי שנה חיסון אחד כנגד כלבת, חיסון משושה, טיפול כנגד תולעים פעמיים ובשנה וטיפול כנגד תולעת הפארק.

חיסונים לכלב – מה מקבלים בכל חיסון?

החיסון החשוב ביותר לכלבים הוא כמובן חיסון הכלבת. זוהי מחלה קטלנית אשר מביאה למוות וודאי. המחלה מסוגלת לעבור גם לבני אדם ומכאן החובה במתן חיסון זה מדי שנה (!).
החיסון הדומיננטי האחר הוא החיסון המשושה. תרכיב זה מכיל 6 חיסונים לכלב בו זמנית כנגד מספר מחוללי מחלות : וירוס פרוו, כלבלבת, דלקת כבד נגיפית, עכברת ופארה-אינפלואנזה.
טיפול כנגד תולעים ניתן אחת לחצי שנה. כאשר כלב מקבל את שגרת החיסונים שלו בזמן, הסיכוי שלו לחלות במחלות אלה נמוך מאוד והוא מוגן כנגדן גם במקרי נשיכה ופציעה. כמובן, שאם מקפידים על מתן חיסונים לכלב במועד, נשמרת גם בריאות המשפחה והאוכלוסייה כולה. במרכז הווטרינרי נועם רונן ניתנים כל החיסונים, נשלחות תזכורות לבעלי הכלבים לביצוע החיסונים במועד ואף ניתנים שירותי VIP כגון חיסונים עד הבית ועוד.

הזמן טיפול

בניית אתרים :: webdepot